Aktuality

Novinky

Voňavé Aktuality

TOP 27 zásaditých potravin

 

TOP 27 zásaditých potravin: Brání rakovině, obezitě i nemocem srdce

Přestože víme, jak nezdravé jsou pro nás zpracované potraviny, nadále zůstávají našimi nejoblíbenějšími.

Nejsou to jen zpracované potraviny, ale také jídla rychlého občerstvení, geneticky modifikované potraviny (GMO) a sladkosti, které významně poškozují naše těla.

 

Nejhorší na tom je, že si to uvědomujeme, ale nic s tím neděláme.

Lidské tělo je stavěno tak, aby bylo zásadité čili mělo pH vyšší než 7. Naší stravou, životním stylem a zlozvyky však přispíváme k tomu, že pH našich tělesných orgánů se překyseluje.

Výsledkem pak je, že kyselé prostředí oslabuje imunitu a tělo činí náchylnějším mnoha závažným onemocněním, jako jsou rakovina, cukrovka, obezita a další.

A přitom zdravé potraviny jsou stejně chutné, ne-li ještě chutnější než ty nezdravé.

Zásadité potraviny

Pokud vám záleží na vašem zdraví, pak uděláte cokoliv, abyste ho dosáhli a také to, abyste si ho dlouhodobě udrželi.


Náš tip: Sbohem vysoký krevní tlak: 10 bodový plán pro trvalé snížení krevního tlaku za 4 týdny bez léků na předpis. Více informací zde

 

Tímto článkem bychom k tomuto vašemu úsilí rádi přispěli. Nabízíme vám 27 nejzdravějších zásaditých potravin.

Pro to, abyste jedli zdravé potraviny, nemusíte být nemocní. Je přece lepší být zdraví, jak se snažit vyléčit z nějaké nemoci.

Zahrnutím následujících potravin do jídelníčku dokážete dosáhnout obojí – vyléčit se z mnoha onemocnění a také zůstat zdravými.

1. Mangold – jedná se o jednu z nejzásaditějších potravin, která chrání tělo před viry, bakteriemi a volnými radikály.

2. Meloun – patří mezi výborné čističe těla a jeho pH se pohybuje kolem 8,5. Zařaďte tuto superpotravinu do jídelníčku a vychutnávejte si ji vždy čerstvou. Platí to o všech melounech – žlutých, oranžových, zelených nebo klasických červených.

3. Pohanka – pokud stále ještě konzumujete pšenici, je to zřejmě proto, že jste ještě neobjevili pohanku. Její výživné látky zvyšují energii a udržují pocit zasycení po celý den. Pohanka posílí vaše srdce a udrží optimální zdraví celého kardiovaskulárního systému.

4. Olivový olej – zřejmě jste již slyšeli o zdravotních účincích olivového oleje. Opakování je však matkou moudrosti. Olivový olej obsahuje vyšší množství vitamínu E a mononenasycených mastných kyselin než jakákoliv jiná potravina.

5. Lněná semínka – tato semínka jsou výrazně zásaditá, mají vysoký obsah vlákniny, vitamínu E a také se vyznačují silnými protizánětlivými účinky. Kromě toho se cení i jejich schopnost snižovat návaly horka u žen po menopauze.

6. Avokádo – je plné mononenasycených tuků, které posilují srdce.

7. Banány – výborná superpotravina plná výživných látek.

8. Bobulové ovoce – jahody, maliny, ostružiny či borůvky obsahují velmi mnoho antioxidantů.

9. Mrkev – má hodně betakarotenu, který zlepšuje zrak.

10. Česnek – silné antibiotikum a výrazná schopnost snižovat krevní tlak.

11. Brokolice – snižuje cholesterol.

12. Hrozny – obsahuje mnoho vitamínů a antioxidantů. Výborné pro pacienty s vysokým krevním tlakem.

13. Ananas – dobrý pro hubnutí, záněty, revma a bolesti kloubů.

14. Alfa-alfa výhonky – lehce stravitelné a plné enzymů, které obnovují hormonální rovnováhu.

15. Citrony – nejúžasnější zásaditá potravina (ačkoliv chuť má kyselou, v těle působí zásaditě). Předchází chřipce, rýmě a nachlazení.

16. Kadeřávek – silné protirakovinné účinky.

17. Kyselé zelí a ostatní fermentované potraviny – důležitým zdrojem probiotických bakterií pro vaše střeva.

18. Květák – výborná náhrada chleba.

19. Grapefruit – vysoký obsah vitamínů A a C. Dávejte si pozor, může zesilovat účinky některých léků.

20. Mořské řasy – výborný zdroj železa a jódu. Dobře snižují překyselení těla.

21. Quinoa – reguluje hladinu krevního cukru.

22. Okurka – obsahuje přes 90 % vody. Dodává pokožce zdravý a mladistvý vzhled.

23. Petržel – detoxikuje střeva a ledviny.

24. Mango – Pročišťuje střeva.

25. Špenát – dokonalá zelenina, která obsahuje ohromné ​​množství vitamínů a minerálů.

26. Pomeranče – chrání před nachlazením.

27. Papája – přírodně laxativum. Dobře odstraňuje toxiny z těla.

Zpracovala: Vylectese.cz

Vytisknout